عــمــاد نوشتکـ ـهـا

دست نوشته های من

دست نوشته های من

پیام های کوتاه
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۱
    به تو
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۰۱
    خطوط
  • ۲۵ اسفند ۹۶ , ۱۹:۰۴
    نام
  • ۳۰ تیر ۹۶ , ۰۱:۳۴
    مرا
آخرین مطالب

رجاله ها

و دنیایی پر از آدمایی متشکل از یک دهن که که ازش روده هایشان اویزان است و به آلت تناسلی ختم میشود!

#صادق هدایت
  • ۹۱/۰۸/۳۰
  • عـــمــــادکـــ

نظرات  (۶)

  • منوچهر فروزنده فرد
  • این روزا خوب هدایت شدی آ ! ( به ایهامش توجه شود!)
    پاسخ:
    ما به راه راست کج شدگانیم!
    البته با تشکر از دوست نادره گفتار من!

    چقدر هدایت را دوست دارم.
    سپاس
  • دکترامین کیخا
  • منوچهر کیبیدی از راهت این چگونه ازندی بود؟
    پاسخ:
    دکتر سپاس از وازگان فارسیتان
    و پوزش از برای نا آگاهی من از اینان.
    منوچهر جانت جاوید سرت افراخته باد، ارزومیکنم اروین هایت به نیکویی و نیک انجامی به فرجام ایدچشم به راه نوشتار هایت هستم که با درنگ و پروا بخوانم 
    عمادتو هم محض رضای خدا چیزی بنویس که خودمان را در گل نپلکونیم 
    پاسخ:
    رضای خدا یا رضای شما؟ :)
  • فرزین تحیرب
  • تنها میشه گفت عالی ... واقعا دنیا پر اسیت از این رجاله ها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی