عــمــاد نوشتکـ ـهـا

دست نوشته های من

دست نوشته های من

پیام های کوتاه
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۱
    به تو
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۰۱
    خطوط
  • ۲۵ اسفند ۹۶ , ۱۹:۰۴
    نام
  • ۳۰ تیر ۹۶ , ۰۱:۳۴
    مرا
آخرین مطالب

یادت امان تنهایی نمیدهد

این عادلانه نیست
با خاطراتت بیشتر از خودت خاطره دارم.

نظرات  (۲)

Mage narafti uni k miai ino up date mikoni ? Vala
پاسخ:
من وبلاگم رو اسمسی به روز میکنم هما 
اون پستایی رو که با اسس فرستادم هم سمت چپ بالا نوشته:)

Baba tecnology uniam k migi nan nadidam :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی