عــمــاد نوشتکـ ـهـا

دست نوشته های من

دست نوشته های من

پیام های کوتاه
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۱
    به تو
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۰۱
    خطوط
  • ۲۵ اسفند ۹۶ , ۱۹:۰۴
    نام
  • ۳۰ تیر ۹۶ , ۰۱:۳۴
    مرا
آخرین مطالب

مانند تو

از روز های تابستان بدم میاید میترسم نحس اند
نه برای اینکه مرا به دنیا آورده اند 
برای اینکه میدانم روزی جان مرا خواهند گرفت
  • ۹۲/۰۳/۰۴
  • عـــمــــادکـــ

نظرات  (۴)

مباد آن دم!
جان من! جان من فدای تو باد!
پاسخ:
دور از جون شما
عماد مهربانی از سرو پای سرودههایت می بارد خدای تورا برایمان بهلاد 
پاسخ:
در برابر لطف و مهربانی بی پایان شما هیچ برای بر زبان اوردن ندارم سپاسگزارم
  • آیدا باغانی
  • سلام
    منهم تابستون به دنیا اومدم و از خیلی از این فصل بدم میاد...
    سلامت باشین رفیق.

    پاسخ:
    جالبه !
    من لینکت کردم
    من پاییز به دنیا اومدم 
    خداکنه توی تابستون نمیرم غیر قابل تحمله 
    دوست ندارم دیگه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی