عــمــاد نوشتکـ ـهـا

دست نوشته های من

دست نوشته های من

پیام های کوتاه
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۱:۳۱
    به تو
  • ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۰:۰۱
    خطوط
  • ۲۵ اسفند ۹۶ , ۱۹:۰۴
    نام
  • ۳۰ تیر ۹۶ , ۰۱:۳۴
    مرا
آخرین مطالب

نرخ تاثیر نرخ دلار بر حافظ

یه پیر مرده فال فروش تو خیابون نزدیکمون هست که انگاری نماینده ی رسمی دفتر طالع بینی حضرت لسان الغیب‌ه و خیلی فالش جواب میده عصن میزنن تو خال :)) منم برای کارای مهم ( که البته اگر منوچهر در دست رسم نباشه) پا میشم و کت و کلاه میکنم و میرم ازش 500 تومن یه فال میخرم و میام.


امروز که داشتم از جلوش رد میشدم 500 دادم و سریع یه نیت کردم و یه پاکت برداشتم که داد زد جوون شده هزار تومن و منم که پول تو جیبم نبود و همراه جمعیت داشتم میرفتم داد زدم دفع ی بعد برات میارم.


ولی هر جور که فکرش رو میکنم با گرون شدن نرخ اس ام اس ( برای وقتایی که فال گرفتنم رو میندازم گردن منوچهر) و گرون شدن فال های این عمو فالیه ( فال فروش ذکر شده) خودم روی پای خودم می ایستم و با تبلتم فال میگیرم.

  • ۹۲/۰۸/۰۹
  • عـــمــــادکـــ

نظرات  (۱)

  • منوچهر فروزنده فرد
  • یعنی ما رو با ایشون مقایسه می کنی؟! استقلال طلب در برابر هر دو !

    جای آن است که خون موج زند در دل لعل
    زین تغابن که خزف می شکند بازارش!

    (شاید هم تقصیر حافظه که اجازه میده فالهای اون درست دربیاد! حسابشو می رسم!) 
    پاسخ:
    کم میاوریم :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی